
logo
  • +36 1 269 3148
  • gallery@kieselbach.hu
  • 0
  • Belépés / Regisztráció
  • Hivatalos fordítások

    • Magyar
    • Angol

    Google fordító

Festmények

Kérjük válasszon!

 

Festmények

 

Fotográfia

  • Belépés / Regisztráció
  • Nyelv kiválasztása
    • Magyar
    • Angol
  • Aukció
  • Webshop
  • Művészek, Alkotások
  • Kiállítások
  • Könyvek
  • Hírek
  • Rólunk
  • Online licit
  • Művészek szerint

  • Stílusok szerint

  • Kategória szerint

  • Összes alkotás

  • Művészek ABC
  • Webshop Stílusok
  • Kategóriák

  • Műgyüjtők
  • WANTED!
  • Csendélet

  • Arckép

  • Enteriőr

  • Megvásárolható Sz...

  • Színek, Realizmus...

  • Tájkép

További kategóriák

  • Absztrakt művészet

  • Avantgárd

  • Szürrealizmus

  • Art deco

  • Impresszionizmus

  • II. világháború u...

További stílusok

  • Gyarmathy Tihamér

  • Varga Hanna

  • Glatz Oszkár

  • Bernáth Aurél

  • Burghardt Rezső

További művészek

További Fotográfusok

  • Beck István

  • Batthyány Fülöp, ...

  • Gantner József

  • Kis Tibor

  • Nagy Gábor

  • Köves Oszkár

További műgyűjtők

  • Könyvek
  • Megvásárolható
  • Youhu

  • A valóság szerelmese -...

  • SCHEIBER

  • IDŐRŐL IDŐRE 1985

  • A MAGYAR FORRADALOM 1956 NAPLÓ

  • Gorka Géza életműve...

Összes könyv

  • Megtalált képek

  • Szőnyi István

  • Youhu

  • A valóság szerelmese -...

  • A TITKOS GYŰJTEMÉNY

  • ARANYKOROK ROMJAIN

*all_book*

  • Online licit
  • Aktuális aukciók
  • Műtárgy beadása
  • Korábbi aukciók

  • Hogyan vásárolhat nálunk?

77. tavaszi aukció

Időpont:

2025. május 28. 18:00 - 2025. május 28. 23:00

Helyszín:

Budapest Marriott Hotel

Aukció
részletei

Aukcióra keresünk

A Kieselbach Galéria megalakulásától kezdve a magyarországi aukciós piac meghatározó szereplője.

Műtárgy beadása

  • 76. aukció

     
  • 75. Őszi aukció

     
  • 74. Tavaszi aukció

     
  • 73. Téli aukció

     
  • Aukció
    részletei

  • Korábbi kiállítások
  • Megtalált képek -...

     
  • Mengyán András: ...

     
  • Válogatott művek ...

     
  • Emlékezés Vera Mo...

     
  • Korábbi
    kiállítások

Festményértékbecslés

Galériánkban lehetősége van festményeinek ingyenes értékbecslésére. Több évtizedes gyakorlattal rendelkező szakembereink árajánlatot adnak minden hozzánk eljuttatott...

Megvesszük!

Galériánk készpénzért is vásárol művészeti alkotásokat. Kérje ingyenes értékbecslésünket, hogy tisztában legyen a birtokában lévű művek értékével!

  • Utazás

     
  • Tudomány

     
  • Történelem-Kép

     
  • Facebook oldal

     
  • Kapcsolat

  • Sajtó

  • Szakértőink

  • Célunk

  • Társadalmi szerepvállalás

  • Címlap
  • >>
  • Gulácsy Lajos
  • >>
  • Nő rózsával, 1904

Gulácsy Lajos (1882 - 1932)

Nő rózsával, 1904

 Gulácsy Lajos - Nő rózsával, 1904 | 73. Téli aukció aukció / 99 tétel
  • Eredetiségigazolás minden megvásárolt képhez
    Eredetiségigazolás minden megvásárolt képhez

  • Személyes megtekintés galériánkban
    Egyeztetés után a Kieselbach galéria és aukcióházban, Budapesten.

  • Ingyenes festmény értékbecslés
    Ingyenes festmény értékbecslés

68 × 44 cm
Olaj, vászon
Jelezve balra lent: Gulácsy Firenze 1904

A kép hátoldalán cédula a festő sajátkezű feliratával: „Gulácsy Lajos »Arczkép« Olajfestmény. Magántulajdon. Biztosítéki érték 800 korona Lakása Budapest VIII Rigó utcza”


Proveniencia: Egykror Kovács Gábor gyűjteményében

73. Téli aukció / 99. tétel (2023-12-17)
Kikiáltási ár: 85 000 000 Ft / 210 719 EUR
Becsérték: 120 000 000 Ft- 160 000 000 Ft
/ 297 486 EUR - 396 648 EUR

Figyelem! A jelzett valuta árak kizárólag információs céllal szerepelnek a listában.
Az elszámolás alapja minden esetben a vételár kiegyenlítése napján érvényes valutaárfolyam.

Az alkotáshoz eredetiségigazolást adunk!

73. Téli aukció

Időpont:

2023. december 17. 18:00 - 23:00

  • Általános aukció feltételek

KIÁLLÍTVA:

Gulácsy Lajos gyűjteményes kiállítása. Ernst Múzeum, Budapest, 1922. szeptember. (Feltehetően azonos: Kat. 1. Nő rózsával)

A modern magyar festészet legszebb képei. Kieselbach Galéria, Budapest, 2003. november 20–28.

Remekművek – Válogatás a Kovács Gábor-gyűjteményből. Csikász Galéria, Veszprém, 2006.

Remekművek – Új válogatás a Kovács Gábor Gyűjteményből. KOGART Ház, Budapest, 2006.

A Janus Pannonius Múzeum állandó kiállítása. Pécs, 2006.

Remekművek – Válogatás a Kovács Gábor-gyűjteményből. Városi Képtár, Orosháza, 2007.

A varázsló kertje – Gulácsy Lajos gyűjteményes kiállítása. KOGART Ház, Budapest, 2008.

A Kovács Gábor Gyűjtemény – Válogatás a magyar festészet remekeiből. REÖK Palota, Szeged, 2008.

A magyar festészet mesterművei a Kovács Gábor-gyűjteményből. Miskolci Galéria Városi Művészeti Múzeum, Miskolc, 2009.

Fél évszázad legszebb magyar virágcsendéletei. Városi Képtár – Deák Gyűjtemény, Székesfehérvár, 2010.

Csontvárytól Kondorig – Modernista festészet a Kovács Gábor Gyűjteményben. Városi Művészeti Múzeum, Győr, 2011.

A magyar festészet modernista törekvései a 20. század első felében – Válogatás a Kovács Gábor Gyűjteményből. Bolgár Szépművészetek Nemzeti Múzeuma, Szófia, 2012.

A tavasz ébredése – A modern magyar festészet születése a századelőn. KOGART Kiállítások, Tihany, 2013.

Markó, Munkácsy, Csontváry... A 19. század magyar festészete a Kovács Gábor Gyűjteményben. Dornyay Béla Múzeum, Salgótarján, 2013.

A Kovács Gábor Gyűjtemény Munkácsytól Tóth Menyhértig. Tornyai János Múzeum és Közművelődési Központ, Hódmezővásárhely, 2016.

Gulácsy álmai. KOGART Kiállítások, Tihany, 2016.

A magyar festészet aranykora. Krakkói Nemzeti Múzeum, Krakkó, 2016.

Gulácsy. Na’Conxypan hercege, Magyar Nemzeti Galéria, 2023 (kat. 22.)

REPRODUKÁLVA:

Modern magyar festészet 1892–1919. Szerk.: Kieselbach Tamás. Budapest, 2003. 145. kép.

Modern Hungarian Painting 1892–1919. Szerk.: Kieselbach Tamás. Budapest, 2003. 145. kép.

Világosság, 2005/1. 2.

Magyar Nemzet, 2005. április 27. 14.

Veszprémi Napló, 2006. augusztus 5. 16.

Die Moderne in der Ungarischen Malerei 1892–1919. Szerk.: Kieselbach Tamás. Berlin, 2008. 145. kép.

A Kovács Gábor-gyűjtemény. Szerk.: Cseh Szilvia. Budapest, 2004. 197.

Marosvölgyi Gábor: Gulácsy Lajos. Budapest, 2008. 44. színes kép.

Népszava, 2008. április 5. 5.

Múzeumcafé, 2008. április. 13.

Virág Csend Élet. Fél évszázad legszebb magyar virágcsendéletei 1890–1940-es évek. Székesfehérvár, 2010. 56.

Kisalföld, 2011. április 11. 13.

Élet és Tudomány, 2011/18. 574.

Złoti Wiek. Malarstwa Wegierskiego (The Golden Age of Hungarian Painting) 1836–1936. Tanulmányok: Andrzej Szczerski, Gábor Bellák, György Szücs. Krakkó, 2016. 123.

Gulácsy. Na’Conxypan hercege. Szerk.: Bellák Gábor – Plesznivy Edit, Magyar Nemzeti Galéria, 2023, Budapest, 224.

Kérdése van?

Kapcsolat

Önnek is van Gulácsy Lajos képe?

Kérjen ingyenes értékbecslést, akár teljes hagyatékra is! Hasonló alkotását megvásároljuk készpénzért, átvesszük aukcióra vagy webgalériánkban kínáljuk.

Kérjen ingyenes értékbecslést
  • Legnagyobb magyar festménygyűjtemény
    Több mint 100.000 magyar művészi alkotás.

  • Eredetiségigazolás minden megvásárolt képhez
    Eredetiségigazolás minden megvásárolt képhez

  • Személyes megtekintés galériánkban
    Egyeztetés után a Kieselbach galéria és aukcióházban, Budapesten.

  • Ingyenes festmény értékbecslés
    Ingyenes festmény értékbecslés

Tanulmány

Írók és költők kedvence

Az életmű egyik egyik legtöbbször kiállított, s talán legszerethetőbb alkotása, Gulácsy Lajos Nő rózsával című festménye a századfordulós magyar piktúra kiemelkedő remekműve. Igazi gyűjtői kedvenc, amely előtt állva a nézőben hasonló gondolat vetődik fel, mint amit Füst Milán 1909-ben, a Nyugat című folyóirat hasábjain megfogalmazott. A fiatal, szinte még pályakezdő író az Uránia Szalonban rendezett Gulácsy-tárlatról számolt be olvasóinak, s cikke egy pontján így adott hangot elragadtatásának: „Uram, ha ezt a képet megvehetném!”

A magányos, saját világot teremtő festő műveinek hatástörténetén végigtekintve jól látható, hogy elsőként az írók és a költők, a modern magyar irodalom képviselői ismerték fel e különös, nehezen megközelíthető, de annál erősebben fogva tartó életmű kivételes értékeit. Hosszan sorolhatnánk a neveket Kosztolányi Dezsőtől Juhász Gyuláig, Keleti Artúrtól Weöres Sándorig, akiket megigézett képeinek lírai, egyszerre intim és bizarr világa, akik ihletet merítettek titokzatos személyiségéből és varázslatos művészetéből. Gulácsy festményeinek poétikus hangulatában, a képek szereplői között a költők otthonosabban mozogtak, mint a jól bevált klissékhez ragaszkodó kritikusok és a műtörténetírás akadémikus képviselői. A tanult esztétikai mankók alkalmazása helyett ők elfogulatlan lélekkel merítkeztek meg a festmények sajátos univerzumában.

Gulácsy most bemutatott alkotása a korai magyar modernizmus egyik legkülönlegesebb darabja. A századfordulót követő években több alternatív út nyílt az újat akaró művészek előtt. Sok fiatal pályatársához hasonlóan Gulácsy is a látványvilág megunt felszínén, a puszta „lefestés” metódusán akart túllépni, de őt nem a rend, a stabilitás, a szigorú szerkezet elve vezette, hanem visszanyúlt a korai reneszánsz tisztalelkű művészeihez, derengő ködfátyolt bocsájtott az ábrázolni kívánt motívum elé, feloldotta a formákat és tudatosan illékonnyá, megfoghatatlanná, sejtelmessé tette a látható világ fizikai felületét. Egyik írásában nyilvánvalóvá tette, hogy nem a látványt, hanem saját magát fogalmazza képpé: „Művészetem nem a pozitív látás kifejezése, törekvésem sohasem oda irányul, hogy a természetben látott tárgyakat leábrázoljam. Mindig a vonalak és színek harmonikus összerezgését kerestem, a látott dolgokból magamnak alkotott képzet lehető legtökéletesebb visszaadására törekszem, azt lehetne mondani, hogy nem is előállítok, de teremtek.

Műveimet gyermekeimnek lehetne nevezni. Saját énemnek egy részét helyezem dolgaimba.”

Szín- és formaköltészet

Ahogy a századforduló szecessziós művészete egyforma lelkesedéssel nyúlt a szűzi tisztaságú, elérhetetlen szépségű hölgy és a végzet asszonya démoni erővel felruházott típusához, úgy Gulácsy nőkhöz való viszonyát is sokszor a szélsőségek jellemezték. Képein a bálványozó, mitikus magasságokba emelő lelki szerelem éppen úgy megjelenik, mint a vad, már-már bizarr érzékiség. A Nő rózsával azonban minden ízében harmoniát sugall: ihletett pillanatban született, amikor a mű lírai hangulatát még nem szötték át a tudattalanból felsejlő démoni tartalmak. A kép főszereplője közel áll a preraffelliták által megalkotott titokzatos, egyszerre éteri és érzéki, eszményivé stilizált típushoz. A messze elrévedő tekintettel, légiesen könnyű mozdulattal ábrázolt kék szemű, divatosan felöltözött hölgy alakja páratlanul finom festői megoldások segítségével emelkedik ki a jelen időből és válik az örök nő szimbólumává. A különleges színakkord szinte ellenáll annak, hogy szavakkal le lehessen írni: a valós tapasztalástól eltávolított rózsaszínek, barnák, lilás árnyalatok szövik át a szűk regiszteren megszólaló koloritot, amelynek fókuszába a finoman felvillanó kék szem, a lékek tükre került. Gulácsy a sajátos, senki máshoz nem hasonlítható színköltészet mellett a faktúra gazdag megmunkálásával erősítette fel képének valóság feletti karakterét. Az egymásba finoman átúszó, néhol lágyan omló, máshol geometrikusan tagolt ecsetvonások, a lazúros és tömör foltok lüktetése és a rajzos bekarcolások olyan érzéki függönyt borítanak a látvány külső burka elé, amely a rózsát tartó hölgy képét tünékeny látomássá, éteri álommá szublimálja.

A képen ábrázolt tárgyi attributumok, a gyűrű, a rózsa és az arany karkötő mind afelé mutat, hogy a kezét kacéran szájához emelő hölgy a szerelem és az általa elnyert boldogság jelképeként is értelmezhető. E szimbólumok közül leginkább a rózsa vált Gulácsy gyakran alkalmazott, kedvenc motívumává, hiszen ehhez tapadt az évszázadok során a leggazdagabb és legösszetettebb jelentéstartalom. Egyaránt utalhat az égi és a földi szférára: a kereszténység rózsával jelképezi Jézust, Máriát és az erények közül a szeretetet is. A görög-római mitológia alapozta meg e virág profán kultuszát. Innen ered a rózsa szépséggel, szerelemmel, fiatalsággal és termékenységgel való szoros kapcsolata, amely Gulácsy képének értelmezéséhez is megadja a kulcsot.

Hölgyek kalapban

Helyéhez méltóan – hiszen legfelül van – évszázadokon át a kalap volt a ruha koronája, amely rangot, társadalmi és anyagi státuszt jelzett, közösséghez való tartozást vagy éppen konvenciókat elutasító függetlenséget fejezett ki. Nemzetek, országok sorsa és identitása kötődött az uralkodók koronáihoz, saját törvényeikre büszke egyesületek és szakmák jelezték vele szövetségüket.

A 20. század első felében a kalapdivat szinte percről percre változott, így a festményeken feltűnő különleges fejfedők sokszor segítenek a műalkotások korának meghatározásában is. Nem hiába írta a divat egyik leghíresebb hazai szakértője, Hatvany Lili a következő sorokat: „Minden divat közül a legszeszélyesebb és leggyorsabban változó a kalapdivat. Az új kalapok hivatalos bemutatási ideje Párizsban a február, május, szeptember és november hónapok. Viszont a kalap szerénytelen jószág. Nem elégszik meg a bemutatókkal. Néha kéthetenként is kapja magát és változik egyet.”

1904-ben, Gulácsy képének születési évében így írt a Budapesti Napló a kalapdivatról:

„A virág ma valóságos szenvedé­lyévé lett a nőknek. Részben lelki szükséglet nekik az illatos színek közelsége, részben azért díszítik vele otthonukat, mert – divat. És mondhatom nincs divat, amelyet több lel­kesedéssel üdvözöltünk volna, mint ezt.

A virágkultusz minden bájával a divat terén is kifejezést nyer. A nyári szövetek kivétel nélkül virágosak s a belőlük készült ruhák igazi tavaszba burkolják a nők alakját. Oly finomak és olyan diszkrétek a színeik, a rajzuk, hogy művész ecsetje alól kikerült akvarell-festésekhez hasonlók. Fe­hér tüllalapra például halvány rózsaszínű ró­zsák borúlnak, s voile de laine-eken egész kertek nyílnak egymásba fonódó fínom szir­mokból, füvekből. A komolyabb nyári ruhák között első helyen áll a barackszín posztóból készült, mely végtelen finom, rózsaszínbe játszó árnyalatával kelt méltó feltűnést.

E ruhákhoz illően a kalapok is csak­nem kivétel nélkül virágoktól díszesek. Hogy ezt a szabályt a maga teljességében fölállítanunk nem lehet, azt minden jóizlésü nő tudja. Virágot is csak az viselhet, akinek illik, már pedig nehezebben megoldható probléma kevés van annál, hogy melyik kalap kinek illik. Ennek meghatározása egész tanulmányba kerül. Hiába tetszik nekünk egy kalap rajzban vagy a kirakat üvegje mögött, így vaktában nem lehet megvenni. Be kell menni, alaposan kipróbálni és meggyőződni, hogy csakugyan illik-e arcunkhoz, alakunkhoz, hajunkhoz és arcszínünkhöz. Aki ezt elmulasztja vagy túl hiszékenyen megbízik a divatárusnők dicséretében, könnyen csalódik. Hazamenve azt látja, hogy a megvásárolt kalap a legkevésbé sem illik neki és hogy ezt viselnie lehetetlen.

Az idei divatban sok olyan kalapot láttunk, amely bízvást megállhat a a legerősebb kritikával szemben. Nem csak a formák szépek, de szerencsésen is vannak megválasztva, azaz előnyös keretéül is szolgálnak a női arcoknak. Minden alkalomra sikerült alkotásokkal látják el az elegáns asszony ruhatárát, amely megköveteli, hogy minden ruhának meglegyen a maga külön kalapkisérője. A maga teljességében ez természetesen a dús toilette-budget fölött rendelkező hölgyekre nézve áll, de a szerényebb viszonyok között levőkre is ró némi kötelességeket a jóízlés. Nincs például bántóbb látvány, mintha a kora délelőtti órákban virágos, tollas, szóval nagyon díszes kalapban látunk egy nőt megjelenni. Önkéntelen és akaratlan megütközünk rajta. Míg ellenben mindig sikkes benyomást tesz az egyszerű, elegáns kalapú hölgy. Azért, akinek nem telik, hogy Directoire, Rembrandt- vagy Gainsborough-kalap mellé még egy sima matróz vagy háromszögkalapot is vegyen, az inkább mondjon le az előbbiről és vegye meg a fajtáját. Ezt – ha csinos – minden ruhához és minden alkalommal feltűnés nélkül viselheti.

Nagy hiba az is, ha a kalap megválasztásánál kizárólag a csinját és jólállását vesszük tekintetbe, és nem számolunk azzal, vajon színe meg fog e egyezni ruháink színével. Ezzel olykor teljesen megzavarhatjuk megjelenésünk összhangját. A fekete, fehér, sárgás és cseresznyeszín a legtöbb esetben megfelel, míg a kék-, zöld- és barnaszín csakis a neki megfelelő árnyalatokkal egyezik.

Még csak az idény kezdetén állunk, de máris joggal mondhatjuk, hogy a nők zöme határozott ellenszenvvel viseltetik a hátul hosszan lecsüngő fátyoldíszek iránt. Azt hisszük, hogy ezek nem fognak teljes általánosságban tért foglalni, de megmaradnak a fürdők és nyaralók divatjának. Annyi bizonyos, hogy csak karcsú, magas alakok kockáztathatják büntetlenül a viselésüket, mert alacsony termetű nőket egyszerűen nevetségessé tehetnek.

A nagy kalapoknak sem szabad túlzásba menniük és a fejet teljesen maguk alá temetniük. Könnyen árnyékolják az arcot és mindamellett láttatni engedik a hajat. Viszont határozottan túlzásnak jelölhetjük azt, amit utcán és színházban már sűrűn látunk, hogy a nők egész ernyőket csinálnak a hajukból, – tömérdek idegen segédeszköz igénybevételével. Ez se nem szép, se nem divatos.

A színházi kalapoknál elsősorban azt kell szem előtt tartanunk, hogy ne szélesedjenek ki túlságosan. Legyünk tekintettel ama szencsétlenekre, akik esetleg a hátunk mögé kerülnek. Azt hiszem, minden színházjáró embernek volt már része abban az örömben, hogy egész csoport vagy egymás háta mögött ülő hölgyek elzártak előle minden kilátást. Így aztán azon az estén összes műélvezete a kalapok csodálatából tellett.” (s. b.: Kalapdivat. Budapesti Napló, 1904. április 18. 3.)

Érintetlen állapot

Különleges, szinte példa nélküli szerencse, ha egy ilyen jelentős, sokszor kiállított és komoly gyűjteményekben megfordult remekmű, mint a Nő rózsával című kép 116 évvel elkészülte után is hibátlan, sőt érintetlen felülettel reprezentálja alkotóját. Korabeli forrásokból tudjuk, hogy Gulácsy kifejezetten törekedett arra, hogy festményei ódon, klasszikus hangulatot keltsenek, néha mesterségesen öregítette műveinek felszínét, hogy a történelmi aura látszata nemes patinát vonjon alkotásai köré. Az ő esetében tehát kifejezetten fontos és értéknövelő tényező, hogy a festmény megőrizte eredeti állapotát, miközben az eltelt idő finom kézjegye is tetten érhető a beérett színek és felületek révén. A világ legjelentősebb múzeumaiban és magángyűjteményeiben már évtizedek óta tudatos törekvés, hogy a bekerülő művek korabeli állapota a lehető legkevésbé módosuljon, így a szakértők sokszor még az egyszerű tisztításról és a színeket felfrissítő lakkozásról is lemondanak. A korábbi tulajdonosoknak köszönhetően így, eredeti és hibátlan állapotba, a művész által választott szecessziós keretben kerül most közönség elé Gulácsy Lajos 1904-ben festett alkotása: a női szépség, a szerelem és a boldogság időtlen szimbóluma, a századforduló egyik legszerethetőbb magyar festménye.

MOLNOS PÉTER

MÁS ALKOTÁSOK A WEBSHOPBÓL

  • 25
  • 50
  • 150
  • Összes

Vissza

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …

Tovább

  •  Gulácsy Lajos - Oliver megkéri Olivia kezét, 1910 körül

    Gulácsy Lajos

    (1882 - 1932)

    Oliver megkéri Olivia kezét, 1910 körül

    59x47 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve balra lent: Gulácsy

    Részletek
  • Pintér Éva - A szobánk

    Pintér Éva

    (1932 - 1995)

    A szobánk

    18.5x16 cm

    akvarell, papír

    j.b.l.: A szobánk, j.l.: Pintér Éva 1960

    185 000 Ft

    Részletek
  • Várady Gyula - Naplemente a tóparton

    Várady Gyula

    (1866 - 1929)

    Naplemente a tóparton

    29x45,5 cm

    olaj, rétegelt papír

    Jelezve jobbra lent: Várady Gy 1924

    185 000 Ft

    Részletek
  • Bognár Árpád - Halászbástya

    Bognár Árpád

    (1931 - 2004)

    Halászbástya

    8x11 cm

    Rézkarc, papír

    Jelezve balra lent: Bognár

    48 000 Ft

    Részletek
  •  Kovács Péter Balázs - Titkos párbeszéd I., 2001

    Kovács Péter Balázs

    (1955 - )

    Titkos párbeszéd I., 2001

    70x100 cm

    litográfia

    Jelezve alatta balra: Titkos párbeszéd I.; jelezve alatta középen: 2001 litó

    85 000 Ft

    Részletek
  •  Lukács Ágnes - Bombázás, 1942

    Lukács Ágnes

    (1920 - 2016)

    Bombázás, 1942

    64x48 cm

    szén, papír

    Jelzés balra lent: Lukács Ágnes

    165 000 Ft

    Részletek
  • Tuzson-Berczeli Péter - Cím nélkül, 1994

    Tuzson-Berczeli Péter

    (1966 - )

    Cím nélkül, 1994

    107x67,5 cm

    szitanyomat

    j.a.j.:T?94

    88 000 Ft

    Részletek
  • Balogh Margit -  Sárga virágcsendélet (Körömvirágok)

    Balogh Margit

    (1898 - 1965)

    Sárga virágcsendélet (Körömvirágok)

    54x48 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve balra lent: Balogh Margit

    545 000 Ft

    Részletek
  •  Duray Tibor - Kilátás a műteremablakból (Önarckép), 1937 körül

    Duray Tibor

    (1912 - 1988)

    Kilátás a műteremablakból (Önarckép), 1937 körül

    56x46 cm

    Olaj, vászon

    Jelzés nélkül

    Részletek
  •  Elizabeth Eggenberg - Pipacsok (Hommage a Klimt)

    Elizabeth Eggenberg

    (1924 - 1996)

    Pipacsok (Hommage a Klimt)

    30x40 cm

    olaj, vászon faroston

    Jelezve jobbra lent: a művész szignója

    135 000 Ft

    Részletek
  •  drMáriás - Pándy András cicával David Hockney műtermében, 2015

    drMáriás

    (1966 - )

    Pándy András cicával David Hockney műtermében, 2015

    100x80 cm

    akril, vászon

    900 000 Ft

    Részletek
  • Baudoux, Émile - Kunffy Lajos karikatúrája

    Baudoux, Émile

    (1850 - 1929)

    Kunffy Lajos karikatúrája

    65x50 cm

    grafit, papír

    Jelezve jobbra lent.: a Monsieur Kunfy peintre triste Souvenir de Carolles 1903 E. Baudoux

    345 000 Ft

    Részletek
  • Tamás Ervin - Falkép-terv, 1969

    Tamás Ervin

    (1922 - 1996)

    Falkép-terv, 1969

    22,5 x 58 cm

    Kollázs

    Jelezve hátoldalon autográf felirattal

    245 000 Ft

    Részletek
  •  Rudnay Gyula - Társaság

    Rudnay Gyula

    (1878 - 1957)

    Társaság

    40 x 50 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve lent középen: Rudnay

    385 000 Ft

    Részletek
  • Krusnyák Károly - Asztalnál

    Krusnyák Károly

    (1889 - 1960)

    Asztalnál

    60 x 80 cm

    olaj, vászon

    Jelzés balra lent: Krusnyák K

    345 000 Ft

    Részletek
  • Freytag Zoltán - Virágcsendélet íriszekkel

    Freytag Zoltán

    (1901 - 1983)

    Virágcsendélet íriszekkel

    70x50 cm

    olaj, karton

    Jelezve balra lent: Freytag

    285 000 Ft

    Részletek
  • Ismeretlen festő - Utcarészlet

    Ismeretlen festő

    Utcarészlet

    41x31 cm

    Olaj, fa

    Jelezve hátoldalt: Olvashatatlan

    135 000 Ft

    Részletek
  •  Molnár C. Pál - Sárkányölő Szt. György

    Molnár C. Pál

    (1894 - 1981)

    Sárkányölő Szt. György

    35x26 cm

    fametszet

    99 500 Ft

    Részletek
  • Vass Elemér - Orgona csokor, 1955

    Vass Elemér

    (1887 - 1957)

    Orgona csokor, 1955

    64x50 cm

    Vegyestechnika, papír

    Jelezve balra lent: Vass E. 955

    540 000 Ft

    Részletek
  •  Berkes Antal - Téli utcakép villanyfényes kirakatokkal

    Berkes Antal

    (1874 - 1938)

    Téli utcakép villanyfényes kirakatokkal

    32x47.5 cm

    olaj, vászon

    j.j.l.: Berkes A. 1909

    585 000 Ft

    Részletek
  •  Mizser Pál - Nők

    Mizser Pál

    (1941 - )

    Nők

    21x28 cm

    tus, papír

    Jelzés nélkül

    62 000 Ft

    Részletek
  •  Magén István - Tér metszet, 1999

    Magén István

    (1950 - )

    Tér metszet, 1999

    100x70 cm

    szitanyomat

    Jelezve alatta balra: Tér metszet; jelezve alatta középen: Szita 20/20; jelezve alatta jobbra: Magén István 1999

    80 000 Ft

    Részletek
  •  Miháltz Pál - Faluvége ( Hátoldalt Kisfiú portré)

    Miháltz Pál

    (1899 - 1988)

    Faluvége ( Hátoldalt Kisfiú portré)

    50x70 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve jobbra lent: Miháltz

    160 000 Ft

    Részletek
  • Ismeretlen festő - Női portré piros felsőben

    Ismeretlen festő

    Női portré piros felsőben

    30x25 cm

    olaj, vászon

    Jelzés nélkül

    185 000 Ft

    Részletek
  •  Rudnay Gyula - Tájkép

    Rudnay Gyula

    (1878 - 1957)

    Tájkép

    54,5x42,5 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve balra lent: Rudnay

    685 000 Ft

    Részletek
  • Ismeretlen festő - Menyecske

    Ismeretlen festő

    Menyecske

    50x60 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve jobbra lent: Baráth P Istvan

    545 000 Ft

    Részletek
  • Szigeti Jenő - Falurészlet (Hommage a Nagy Istvan)

    Szigeti Jenő

    (1881 - 1944)

    Falurészlet (Hommage a Nagy Istvan)

    50x70 cm

    Pasztell, papír

    Jelezve balra lent: Szigeti Jenő

    675 000 Ft

    Részletek
  • Lipták György - Fasor, 1998

    Lipták György

    (1951 - )

    Fasor, 1998

    50x70 cm

    szitanyomat, papír

    Jelzés alatta balra: Fasor; jelzés alatta középen: 58/60; jelzés alatta jobbra: Lipták György '98

    75 000 Ft

    Részletek
  •  Macskássy Izolda - Anyai szeretet (Anyaság)

    Macskássy Izolda

    (1945 - 2021)

    Anyai szeretet (Anyaság)

    55x35 cm

    selyempapír,vegyestechnika

    Jelezve jobbra lent: Macskássy Izolda

    275 000 Ft

    Részletek
  •  Ernst (Philip) Stadelmann - Hölgy portré

    Ernst (Philip) Stadelmann

    (1894 - 1972)

    Hölgy portré

    62x47 cm

    olaj, vászon

    Jelezve jobbra fent: E. Stadelmann 22

    745 000 Ft

    Részletek
  • Zöld Anikó - Geometrikus formák

    Zöld Anikó

    (1942 - )

    Geometrikus formák

    22x21 cm

    vegyestechnika, papír

    Jelezve jobbra lent: Zöld Anikó

    45 000 Ft

    Részletek
  • Jancsek Antal - Május délután (Randevú)

    Jancsek Antal

    (1907 - 1985)

    Május délután (Randevú)

    50x60 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve jobbra lent: Jancsek

    344 400 Ft

    Részletek
  • Kádár Katalin - Angyalok a viharban, 2001

    Kádár Katalin

    (1951 - )

    Angyalok a viharban, 2001

    34,7x50 cm

    szitanyomat, papír

    Jelzés alatta balra: Angyalok a viharban; jelzés alatta középen: 28/30; jelzés alatta jobbra: Kádár Katalin 2001

    65 000 Ft

    Részletek
  • Boemm Ritta - Enteriör

    Boemm Ritta

    (1868 - 1948)

    Enteriör

    70x85 cm

    Olaj, vászon

    Jelezve balra lent: Boemm Ritta

    485 000 Ft

    Részletek
  • Csont Ferenc - Kandallónak támaszkodó fiú

    Csont Ferenc

    (1888 - 1969)

    Kandallónak támaszkodó fiú

    49x66 cm

    Olaj, vászon

    Jelzés nélkül

    545 000 Ft

    Részletek
  •  Szalma Edit - Bohóc

    Szalma Edit

    (1964 - )

    Bohóc

    32,5x24,5 cm

    grafit, papír

    Jelezve alatta balra: Szalma Edit

    62 000 Ft

    Részletek
  • Kórusz József - Tihanyi este, 1983

    Kórusz József

    (1927 - 2010)

    Tihanyi este, 1983

    41x58 cm

    rézkarc, papír

    Jelzés alatta jobbra: Kórusz J. 1983; jelzés alatta balra: Tihanyi este;

    45 800 Ft

    Részletek
  •  Lukács Ágnes - Gesztenyeszedők, 1981

    Lukács Ágnes

    (1920 - 2016)

    Gesztenyeszedők, 1981

    50x35 cm

    akvarell, papír

    Jelzés alul jobbra: Lukács Ágnes

    128 000 Ft

    Részletek
  • Haász Ágnes - Fénymetszés II, 1995

    Haász Ágnes

    (1951 - )

    Fénymetszés II, 1995

    69,5x50 cm

    szitanyomat

    j.a.b.: Fénymetszés II, szita; j.a.k.: Próbanyomat 1.; j.a.j.: Haász Ágnes 1995.

    70 000 Ft

    Részletek
  • Ismeretlen fotós - Mesterségek utcája

    Ismeretlen fotós

    Mesterségek utcája

    26,5x21,5 cm

    Jelzés nélkül

    35 000 Ft

    Részletek
  • Scultéty Éva - Rovinj, 1982

    Scultéty Éva

    (1917 - 2001)

    Rovinj, 1982

    61x43 cm

    rézkarc, papír

    Jelzés alatta jobbra: Scultéty Éva; jelzés alatta balra: Rovinj

    65 000 Ft

    Részletek
  • id. Imre István - Kopár facsoport

    id. Imre István

    (1918 - 1983)

    Kopár facsoport

    59,5x42 cm

    rézkarc, papír

    Jelezve alatta jobbra: Imre

    59 500 Ft

    Részletek
  • Új

    Tóth B. László - A Duna a Margit-hídnál, 1957

    Tóth B. László

    (1906 - 1981)

    A Duna a Margit-hídnál, 1957

    50x60 cm

    olaj, vászon

    jelezve jobbra lent: Tóth B. László 1957

    285 000 Ft

    Részletek
  • Agricola Lídia - Nagybányai táj

    Agricola Lídia

    (1914 - 1994)

    Nagybányai táj

    62 x 45 cm

    olaj, vászon

    Jelzés balra lent: Agricola L. 1975

    365 000 Ft

    Részletek
  • Kádár Katalin - Vízesés I, 1997

    Kádár Katalin

    (1951 - )

    Vízesés I, 1997

    70x50 cm

    szitanyomat

    j.a.b.:Vízesés/I (szitanyomat); j.a.k.:24/26; j.a.j.:Kádár Katalin'97

    78 000 Ft

    Részletek
  •  Benkő Katalin - Csendélet kék vázában

    Benkő Katalin

    (1934 - )

    Csendélet kék vázában

    50x80 cm

    Pasztell, papír

    Jelezve balra lent: Benkő K.

    375 000 Ft

    Részletek
  • Szepesi Kuszka Jenő - Hegyvidéki táj fenyőfákkal

    Szepesi Kuszka Jenő

    (1885 - 1948)

    Hegyvidéki táj fenyőfákkal

    18x32 cm

    olaj, fa

    Jelezve jobbra lent: Szepesi Kuszka Jenő

    145 500 Ft

    Részletek
  • Ismeretlen festő - Liz Taylor

    Ismeretlen festő

    Liz Taylor

    26x21 cm

    Pasztell, papír

    Jelzés nélkül

    95 000 Ft

    Részletek
  •  Mizser Pál - Csoport

    Mizser Pál

    (1941 - )

    Csoport

    17x24,5 cm

    hidegtű, papír

    Jelzés nélkül

    61 000 Ft

    Részletek
  •  Józsa János - Önarckép szabadban, 1965

    Józsa János

    (1936 - 2016)

    Önarckép szabadban, 1965

    62 x 50 cm

    olaj, farost

    Jelzés jobbra lent: Józsa J. 65

    345 000 Ft

    Részletek

Vissza

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …

Tovább

Készpénzes, azonnali megvételre keressük a felsorolt művészek kvalitásos alkotásait

Részletek

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön elsőként aukcióinkról, kiállításainkról és aktuális ajánlatainkról!

Adja meg személyes adatait:*

Állapotleírás kérése

Az Ön neve
E-mail címe:
Telefonszáma: *
book_directory

*Kötelező mező

Köszönjük érdeklődését.
Munkatársaink az Ön által megadott címen hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • Aukció

    Aukcióinkra a képfelvétel folyamatos.
    Szezonális aukcióinkra a műalkotások felvétele folyamatos. Munkatársaink készségesen segítenek műalkotása felvételében.
    Aukcióinkra a képfelvétel folyamatos.
    Szezonális aukcióinkra a műalkotások felvétele folyamatos. Munkatársaink készségesen segítenek műalkotása felvételében.
  • Kiállítás

    Megtalált képek - Felfedezések és meglepetések az elmúlt 20 év műkereskedelméből
    A Megtalált képek nem csupán egy újabb kötet a magyar festészetről. Bár festmények és róluk szóló elemzések...
    Megtalált képek - Felfedezések és meglepetések az elmúlt 20 év műkereskedelméből
    A Megtalált képek nem csupán egy újabb kötet a magyar festészetről. Bár festmények és róluk szóló elemzések találhatók benne, mégis sokkal több, mint egyszerű művészettörténet: megdöbbentően...
  • Festményértékbecslés

    KERESÜNK
    Galériánkban lehetősége van festményeinek ingyenes értékbecslésére. Galériánk szakemberei ingyenesen adnak...
    KERESÜNK
    Galériánkban lehetősége van festményeinek ingyenes értékbecslésére. Galériánk szakemberei ingyenesen adnak árajánlatot minden hozzánk eljuttatott festményre, grafikára, szoborra, műtárgyra. Akár...

Kapcsolat

1055 Budapest, Szent István körút 5.
  • +36 1 269 3148
  • |
  • gallery@kieselbach.hu
Nyitvatartás: Hétfő - Vasárnap 10:00 - 18:00
Kövessen minket!
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Youtube
  • Vásárlás
  • Eredetiségigazolás minden megvásárolt képhez
  • Aukció
  • Webshop
  • Megvesszük
  • Keresünk
  • Eladná műalkotásait? Segítünk értékesíteni!
  • Festmények értékbecslése
  • Aukcióra
  • Megvételre
  • Adatbázisunkba
  • Wanted! Konkrét képeket keresünk
  • Bemutatjuk
  • Világhírűvé tesszük a magyar festészetet!
  • Művészek, alkotások
  • Kiállítások
  • Magyarországi Műgyűjtők Lexikona
  • Profi kereső
  • Postatakarékpénztár
  • Információk
  • Munkatársaink örömmel állnak rendelkezésére!
  • Hírek
  • Rólunk
  • Jogi nyilatkozat
  • Impresszum
  • Ászf - Árverési feltételek
  • Hogyan vásárolhat nálunk?
  • Ászf - Elektronikus kereskedelem (webshop)
Műtárgyainkat az UNIQA biztosítja
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt. Részletek" Elfogadom
  • Belépés / Regisztráció
  • Nyelv kiválasztása
    • Magyar
    • Angol
  • Aukció
  • Webshop
  • Művészek, Alkotások
  • Kiállítások
  • Könyvek
  • Hírek
  • Rólunk
  • Online licit